Verzenden en retourneren
Levertijd
Promotijgers
werkt samen met diverse producenten in het binnen- en buitenland. Elke
producent heeft haar eigen productietijd waardoor de levertijd per artikel
verschilt. Op de webshop staat vermeld wat de levertijd van ieder product is.
Heb je de producten (nog) sneller nodig? Neem dan contact met onze
accountmanagers op en wij denken graag met je mee.
Verzendkosten
Promotijgers werkt met all-in prijzen. De prijzen die op de website worden
getoond zijn inclusief levering op één bezorgadres binnen de Benelux. De kosten
voor zendingen buiten de Benelux zijn op aanvraag.
Versturen naar meerdere adressen
Het
is mogelijk om je bestelling te laten versturen naar meerdere adressen in
binnen-en buitenland. Houd er rekening mee dat hier wel meerkosten aan
verbonden. Neem hiervoor contact op met onze accountmanagers of mail naar sales@promotijgers.nl.
Leverdatum
Na
het afronden van je bestelling (goedkeuring op de offerte en het digitale
voorbeeld) gaan wij je bestelling inplannen bij onze producenten. Vervolgens
zullen wij de leverdatum per mail bevestigen.
In de meeste gevallen ontvang je op de dag van verzending ook nog een
track&trace zodat je de zending zelf ook kunt volgen.
Wij leveren uitsluitend op werkdagen tussen 9:00 – 17:00. Het is
daarnaast niet mogelijk om de zending te laten bezorgen op een postadres.
Retourneren
Bedrukte
promotieartikelen zijn maatwerk producten. Hierdoor is het herroepingsrecht
zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Bedrukte producten kunnen dus niet
geretourneerd worden. Bij onbedrukte artikelen is het in sommige gevallen wel
mogelijk om deze retour te sturen. De kosten die verbonden zijn aan het
retourneren van de producten worden doorberekend aan de koper.